Prindi

Pirgit Püü liitus 1182 Tallinn naiskonnaga pärast kevadist tiitlivõitu Tallinna Ülikooliga. Püü tugevdab Howard Frieri juhendatava võistkonna tagaliini, olles samas ka üks klubi kogenumaid mängijaid.

„Priceless“, kirjeldab Frier lühidalt Püü ja Kerli Haasi liitumist seks hooajaks 1182-ga.

Blogi sissekannete ajal tegi 1182 sportlikult tähtsa kruiisi Riiga, kus keskses mängus jäädi alla Riia TTTle 55:83 ning võideti järgmisel päeval LU-d 79:62. Püü oli sarnaselt meie teise seekordse blogija Janis Vahteriga sel nädalal hädas viskekindlusega.

Avamängus saab Püü kirja 4 ja teises mängus 6 punkti, kuid sihik on veidi viltu ja TTT vastu ei ole Pirgit kaugeltki nii terav kui näiteks Cesisega mängus – ka visked kahes mängus kokku vaid 8/2, vabavisked õnneks 6/5. Lisaks vastavalt 2 ja 3 korvisöötu. (Hooaja keskmised: 10,8+2,8lp+3,5rs). Üks, kohustuslik võit tuli turneelt ära.

Võidukas karikamängus Raplas tõi Püü soliidsed 12+7lp+4rs (visked 11/6).

Neljapäev

Ärkan kell 7, et jõuda kooli 8.30ks. Hommikusöögi võtan koolis pärast esimest loengut, milleks on tavaliselt tatrapuder salatiga ja kohv. Neljapäeviti on meil Siilis viskamine, kuid sinna paraku eksami tõttu ei jõudnud.
Koolis olin kella 14ni, seejärel läksin Audentesesse lõunat sööma. Peale seda sain kodus veidi puhata, kuna õhtune trenn algas 17.30. Trenni hakkasin liikuma 16.30, läksin varem kohale kuna enne igat trenni on vaja teipida mõlemad hüppeliigesed.

Kuna eesoleval nädalavahetusel on väga oluline mäng Riia TTTga, siis terve nädala oleme keskendunud trennis just selleks mänguks. Trenn algas soojendusega, peale seda vaatasime üle põhiliselt oma liikumised ja ka vastaste omad. Trenni lõpus mängisime natuke ja viskasime. Trenn lõppes kell 19.

Kuna päev oli pikk ja kokkamiseks polnud jaksu, läksime võistkonnakaaslase Annikaga pizzat sööma. Koju jõudsin kaheksa paiku, vaatasin arvutist veel paar osa Sõpru ja magama jäin vist umbes 23.30.

Reede

Kuna hommikust trenni ja kooli ei olnud, siis sain pikalt magada. Magamine on üks mu lemmiktegevusi. Tõusin 11 paiku, hommikusöögiks müsli jogurtiga või vastupidi...

Toimetasin natuke kodus, koristasin ja pesin pesu. Peale seda läksin Ülemiste keskusse sõbrannaga lõunat sööma, koju tagasi minnes puhkasin enne trenni ning kell 17 hakkasin liikuma trenni. 17.30 oli meil video, kus vaatasime üle vastaste liikumised, kaitsemängu ja muu. 18 algas trenn, nagu mängueelne trenn ikka, keskendusime laupäevasele mängule.

Koju jõudsin kaheksa paiku, pakkisin koti kokku ning läksin ööseks Annika juurde. Annika juures sõime pastat ja vaatasime Real Madridi ja Zalgrise mängu ning lõpetuseks ka filmi. Magama jäime enne keskööd.

Laupäev

Äratus 7.40, kiired võileivad hommikusöögiks ja 8.20ks Audentesesse bussi peale. Kuna hommikune äratus oli suhteliselt vara, siis tuli bussis hea uni...

Äratus Iklas, kus oli kiire kohvipeatus ja sealt edasi juba sõit Riiga hotelli. Hotelli jõudsime 13 ajal, pool tundi hiljem oli võistkonnaga koos ühine lõunasöök. Söögiks püreesupp, kanapasta ning puuviljasalat.

Edasi kõik oma tubadesse ning puhkus, 15.40 buss mängule. Mängult tagasi ja nüüd on aeg kõhud täis süüa ja natuke seedida seda tänast mängu (kaotust) ning siis pea puhtaks ja mõtted homsele mängule.

Natuke mängust siis ka. Seekord paraku lõppes see meie jaoks üpris suure kaotusega. Kohe esimestest minutitest näitas TTT oma võimu ja jäime koheselt tagaajajarolli. Võib vist õelda, et nad olid meist täna füüsuliselt tugevamad, kaitse toimis neil ideaalselt ja rünnakul kasutati meie eksimused koheselt ära. Sellise vastase vastu ei saa paraku aga endale eksimusi eriti lubada.

Pead siiski norgu ei lase, saime ka nende kaitse kohati päris ilusti lahti harutatud ja mis kõige olulisem - alla me ei andnud enne kui mängu lõpusireen oli kõlanud.

Nüüd aga on aeg puhata, kerge massaaž ja magamaminek. Homme uued uudised.

Pühapäev

Äratus kell 10 ja hommikusöögile. Kerge puhkus peale sööki ning kell 12 bussi ja mängule, mängu algus kell 13.30.

Suutsime eilse kaotuse unustada ning võtsime LU vastu võidu (79-62). Algus oli rabe ja ei saanud päris oma asju käima, ei rünnakul ega kaitses, kuid teisele poolajale läksime vastu juba palju enesekindlamalt, saime oma kaitse pidama ja suutsime edu sisse mängida ning seda ka lõpuni hoida.

Mäng mängitud ja nüüd bussi ja Tallinna poole teele. Peatus, nagu ikka -  Iklas, söök ja kohv ning edasi . Kodus kell 21 ja magamaminek, nädalavahetus oli ikkagi väsitav ja uueks nädalaks vaja välja puhata.

Esmaspäev

Kell 8 äratus ja kooli, sealt kell 13 bussiga Tartusse tädile külla. Kuna trenni ei ole ning seda võimalust lähedastega aega veeta on nädala sees nii vähe, siis iga vaba hetke tuleb targalt ära kasutada.

Tegemist on siiski vaba päevaga ja eks väsimus andis kergelt tunda veel eelmiste päevade mängudest. Enamus ajast saigi niisama puhatud ja logeletud, veel sai käidud söömas head ja paremat ning käidud kinoski - kauaoodatud ja kindlasti üks lemmikuid “Hungergames” nüüd nähtud. Keskööl magama minek .

Teisipäev

Kell 8 hommikupuder ja kohv sisse. Natuke sai poes kolatud ja maniküüris käidud ja siis bussi peale ja pealinna minek.

Kell 19 trenn – võtsime kiirelt kokku nv mängud ja arutasime, mis valesti läks, misjärel trenn. Kell 21 kodus, kerge õhtusöök, natuke sai tehtud kooliasju ja internetis surfatud. Kell 23.30 aeg magama minna.

Kolmapäev

Kiire päev. Äratus kell 7. Kuna ees on ootamas hommikune trenn, siis hommikusöök on kohustuslik (jogurt ,banana ja kohv). 8.30ks kooli, peale loengut kiirelt kella 10.30ks Siili trenni.

Peale trenni Audentesesse lõunat sööma ja sealt edasi juba Annikaga (Köster) Kristiine keskusesse korraks poodidesse. Kell 15 jõudsin koju, nüüd veel paar tundi vaba aega, kuigi trenni me täna õhtul ei tee.

Kerge lõunauinak ja siis Annika uue korteri peale remonti tegema (olgu, hästi -  tapeeti maha kraapima ). Kolme tunniga saime pea kogu tapeedi maha kistud ja nüüd kõht täis söödud, seega jäi aega natuke keskenduda koolitöödele. Lõpuks puhkus, korralik uni ning homme juba esimene karikamäng Raplaga.

Neljapäev

Mängupäev. Äratus 8.30 ja kella 10.30ks kooli eksamile. Kell 11 sõbrannaga kerge hommikusöök/ lõuna ja siis koju.

Kella 13 uuesti kooli kursaõdedega uueks nädalaks grupitööd ette valmistama. Kell 16.15 buss Raplasse mängule. Veerand seitsmeks mäng läbi ja lõppes see tulemusega 84-45 meie kasuks, nii et ühe jalaga karikafinaalis juba.

Pärast mängu kiirelt Tallinna tagasi. Ruttu kodust läbi, homse trenni asjad kokku ja siis juba õe ja õelaste juurde külla - peab vahepeal tädikohustusi ka täitma.

Ja nii saigi see nädal kiirelt läbi.